תנאי שימוש, גרסא 1.00
עדכון אחרון 30 מאי 2024
תקציר:
אתר "שבע פלוס – מעגלים של תקווה" מופעל על ידי שבע פלוס – מעגלים של תקווה בע"מ (חל"צ). המטרה של אתר זה הוא לחבר בין נפגעים אשר חוו מצוקה נפשית בעקבות אירועי השבעה באוקטובר 2023, ובין מטפלים. במסגרת האתר, יכולים מטופלים לקבל הפניה או חיבורממטפלים, וכן תורמים המעוניינים לסייע בפעילות יכולים לתרום.
מטפלים שירשמו במסגרת האתר יעברו תהליכי סינון ולאחר מכן יקבלו גישה למטופלים. המטפלים יוכלו לספק טיפולים למטפלים במסגרת שעות שיאושרו על ידי האתר ולקבל גמול עבור טיפול זה, במסגרת התעריפים שאנו נפרסם.
מטופלים יוכלו למלא פרטים ולקבל טיפול מקצועי על ידי מטפלים.
תורמים יוכלו לתרום.
אנו רק מהווים פלטפורמה לתיווך בין הגורמים ולניהול כספי, ועל כן אנחנו לא אחראים לטיב הטיפול או לאיכותו. מטופל שאינו שבע רצון ממטפל מוזמן לשוחח איתנו כדי לנסות לתקן את הנושא, אבל אנחנו לא אחראים לתוכן הטיפול שינתן.
אנו גם לא אחראים לכך שמטופלים שהתחייבו לשלם כסף למטופל ישלמו את הכסף, ובמקרה שמטופל לא שילם כספים אלו, לנו לא תהא אחריות.
בכל מקרה, אחריותנו לשירותים היא מוגבלת, כפי שמפורט בסעיף הגבלת האחריות.
במהלך מתן השירות, אנו נדרש לשמור מידע אישי על אודותייך, בין אם אתה מטפל, מטופל או תורם. הכל בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו, וכפי שמפורט בה. אתה נותן הסכמתך הן לשימוש זה והן ליצירת קשר על ידנו לצורך שליחת הודעות פרסומיות מעת לעת, העוזרות לקדם את מטרותינו.
הרשמה
הרשמה לאתר מתבצעת באמצעות מערכות האתר על ידי בחירת שם משתמש וסיסמא והזנת כתובת דואר אלקטרוני, בחלק מהחשבונות, כגון חשבון מטפל, אנו נדרוש אף מספר טלפון סלולרי לצרכי אבטחת מידע מוגברים.
השימוש בשירות נאסר לכל מי שהוכרז פסול דין, נפתחו כנגדו כל הליכי כינוס, פירוק, או בצורה אחרת נמנעה יכולתו להתקשר משפטית בהסכמים.
כמו כן, השימוש בשירות נאסר לכל מי שחבר בהתאחדות בלתי מותרת, ארגוני טרור או ארגוני פשיעה.
סוגי משתמשים
באתר ישנם שלושה סוגי משתמשים, כאשר אנו עשויים להוסיף או לגרוע סוגים בעתיד. לכל אחד מהמשתמשים יש זכויות וחובות שונים על פי הסכם זה, ובאחריותך לבדוק את הזכויות הרלוונטיות לך. הסכם זה גם מהווה הסכם בין כלל המשתמשים לבין עצמם, בנושאי אחריותם האחד כלפי השני ובנושאים נוספים.
תורם הוא משתמש אשר מעוניין לתרום לנו כסף ולעודד את השימוש והשירות שלנו. תורם יכול, אך אינו חייב, לפתוח חשבון בשירות.
מטפל הוא אדם אשר מספק שירותי טיפול למטופלים, בהתאם לאמור בהסכם.
מטופל הוא אדם מעוניין לקבל שירותי טיפול ממטפלים באתר.
שמירת הפרטים
הפרטים שתספק יאוחסנו וישמשו לצורך מתן השירות. עלייך לדאוג כי הפרטים שתספק לנו הם נכונים, מלאים ומדויקים. אתה תהיה אחראי בלעדית לכל נזק שיגרם לך כתוצאה ממתן פרטים שגויים.
השירות מיועד לשימושך האישי. אסור לך להרשם תוך התחזות לאחר, או לספק לאחרים את הפרטים שלך ולשתף סיסמאות עם אחרים. ככל שתדרש לפתוח משתמשים נוספים למערכות הרלוונטיות ניתן לעשות זאת באמצעות הממשקים הרלוונטיים בשירות; קח בחשבון שעניין זה עשוי לגרור תשלום נוסף.
בכל מקרה בו תשתף את פרטי ההתחברות שלך עם צדדים שלישיים, הדבר עשוי להגביר את רמת הסיכון שלך, ולדרוש הגדלת אמצעי אבטחה. אנא קח זאת בחשבון.
מדיניות שימוש הולם
אנו דורשים כי כל שימוש בשירותים יהיה שימוש הולם (Acceptable Use), כלומר: שימוש ברמה סבירה, תוך שימוש במשאבים סבירים, למטרות סבירות. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להרחיב ולשנות הגדרה זו בכל עת, אולם למען הסר ספק, אנחנו אוסרים על כל שימוש למטרות שאינן חוקיות, פוגעות בצדדים שלישיים או מפרות זכויות של צדדים שלישיים וכן פעולות אשר עשויות להחשב בסיכון גבוה.
אנחנו יכולים לשים הגבלות על היקף השימוש והאחסון, כמות הביקורים היומיים במערכת או הזמנת התורים, כמות לקוחות הקצה במערכת, משאבי המחשב שישמשו את העסק או כל הגבלה אחרת.
הרשמת מטפל
לאחר הרשמת מטפל אנו נצטרך לבצע מספר פעולות, אשר מטרתן לבדוק את נכונות המידע ולבדוק האם ניתן להפנות מטופלים אל המטפל. בדיקות אלו כוללות תהליכי "הכר את הלקוח" בו נבחן את הפרטים שהעברת לנו כדי, לרבות אישור על קיום חשבון בנק, תיק עצמאי, ומספר פרטי מידע נוספים כדי לוודא שאין חשש לפעולות המהוות הלבנת הון או מימון טרור, נבצע בדיקת אסמכתאות, שכוללות את בדיקת התעודות והאישורים שהעברת לנו כדי לוודא כי אתה אכן מוסמך לטפל, בדיקת רקע הכוללות שימוש במאגרי מידע פומביים לבחון חוות דעת על אודותייך, התרשמויות וכדומה, ואף שיחת רקע עמך.
לצורך הרשמת מטפל אתה מקנה לנו את הרשות לפנות לכל גורם אשר הנפיק לך מסמך שהעברת לידנו לבחון את אמיתותו, לפנות לחברות הביטוח שלך לוודא את קיומה של פוליסה בתוקף וכן לפנות למאגרי מידע פומביים וציבוריים לחפש על אודותייך פרטי רקע.
השירותים
השירותים שאנו מספקים כוללים תיווך בין מטפלים למטופלים, תרומה לנו וכן ניהול של מערכות המידע הרלוונטיות.
השירותים למטפל
אם אתה מטפל, אנו נספק לך מערכת ניהול הכוללת רשימת מטופלים מופנים, , העברת חומרים לצורך קבלת תשלומים, ועמידה בקשר עם מנהל מקצועי.
אנא קח בחשבון כי כל השימוש שלך במערכת מפוקח על ידנו ונמצא במערכת המאוחסנת בשרת אינטרנטי, ועל כן כל מידע שתעביר צריך להיות המידע המזערי הדרוש.
השירות למטופל
מטופל יכול לפתוח חשבון, לענות לשאלון ולקבל הפניה או הדרכה בנוגע לטיפול, ולאחר מכן לעמוד בקשר עם מטפל.
השירות לתורם
תורם יכול להעמיד תרומות לרשותנו באמצעות שירותי התשלום שלנו.
ניוזלטר על פעילות החל"צ
אנו נספק לכל אחד מהמשתמשים גם ניוזלטר הכולל עדכונים עתיים על הפעילות שלנו.
חובת הסודיות
כמטפל, חלות עלייך חובות סודיות בהתאם לחוק זכויות החולה וחוק הגנת הפרטיות. בנוסף לכך, אתה מתחייב כי כל מידע אשר תקבל מאיתנו לצורך מתן טיפול למטופל יעשה תוך שמירה מוחלטת על סודיות פרטיו וכי לא יועבר כל מידע על אודותיו לצד שלישי ולא יעשה במידע זה כל שימוש אלא למטרות הטיפול.
באחריותך להבהיר למטופל את חובותייך אלו וכן ליידע אותו על זכויותיו במסגרת חוק זכויות החולה.
תשלום
תשלום על ידי מטופלים
מטופלים אינם נדרשים לשלם לנו דבר. עם זאת, ייתכן כי חלק מהמטפלים ידרשו תשלום מהמטופל. במקרה כזה, היחסים והאחריות לתשלום הם בין המטופל למטפל ולנו אין כל אחריות לתשלום זה.
תשלום למטפלים
אנו נשלם אחת לחודש, ככל שקיימת יתרה לתשלום, למטפלים עבור טיפולים אמיתיים שבוצעו בלבד. דרישת התשלום היא בסכום כולל, לרבות כל מסים, מע"מ, מס הכנסה או כל תשלום אחר.
לצורך התשלום המטפל עשוי להדרש להעביר לנו מסמכים המעידים על ביצוע הטיפול וכן על התשלומים שגבה מהמטופלים.
התשלום לכל מטפל יבוצע בהתאם לתעריפים שיפורסמו על ידנו מעת לעת. בכל מקרה של שינוי בתעריפים, נספק למטפלים התראה בטרם שינוי התעריפים.
באחריות המטפל לספק לנו חשבונית מס וקבלה עבור התשלומים, וכן להעביר את המסמכים שידרשו על ידנו בטרם ביצוע התשלום.
אתה מרשה לנו לקזז מהתשלום כל סכום שאתה עשוי להיות חייב לנו או כל סכום שנדרש לשלם לצד שלישי במסגרת חובות השיפוי שלך על פי הסכם זה.
ביטוח
באחריות המטפלים לדאוג לקיומה של פוליסת ביטוח המכסה את אחריותם כלפי המטופלים. בנוסף, באחריות המטפלים לדאוג כי אנו נרשם כמוטב נוסף בפוליסה זו בכל הנוגע לטיפולים המסופקים למטופלים על פי הסכם זה.
אחריות לאבטחת מידע
באחריות כל מטפל לשמור את המידע שמטופלים יעבירו לו בצורה מאובטחת ובהתאם להוראות הדין. אנו לא נחשב בעלים או מחזיק של מידע זה על פי חוק הגנת הפרטיות, אולם, כל מטפל מאפשר ומרשה לנו לבצע ביקורות לבדוק את אבטחת המידע הקיימת אצלו ולוודא כי המידע הנוגע למטופלים נשמר בצורה הולמת ובהתאם לדין.
כל מטפל מתחייב ליידע אותנו ואת כל המטופלים בכל מקרה של אירוע אבטחת מידע שיתרחש אצלו או אצל מי מטעמו המחזיק מידע ואשר עשוי לגרום לסיכון לשלמות, חשאיות או זמינות המידע.
תמיכה
שירותי התמיכה מסופקים באמצעות מספר ערוצים, ועשויים לכלול תמיכה בתשלום נוסף. תמיכה תסופק בשעות העבודה (10:00-12:00, 14:00-17:00, שעון ישראל, בימים א' עד ה' שאינם חגים, ערבי חגים, מועדי ישראל וחופשות) באמצעות דואר אלקטרוני.
זמני המנעה לקריאות שירות יוגדרו בהתאם לדחיפות התקלה הדורשת תמיכה. ככל שיתברר כי התקלה נוצרה עקב מעשה או אשם שלך ולא שלנו, הרי שאנו עשויים אף לחייב אותך על שעות העבודה שנדרשו לצורך תיקון התקלה.
ככל שתדרוש הדרכה מעבר להדרכה הראשונית, הדבר יבוצע בתשלום.
הגבלת אחריות
השירות ניתן לך על בסיס מירב המאמצים; אולם, אין ביכולתנו להתחייב כי לא יהיו בו שגיאות או תקלות. לכן, השירות ניתן כמו-שהוא (AS-IS) וללא כל התחייבות לתוצאותיו. לכן, אתה מאשר כי גבול האחריות שלנו כלפיך לכל נזק שיגרם לך כתוצאה מהשימוש בשירות יהיה מוגבל לסכום ששילמתם לנו בפועל עבור השירותים ב-12 החודשים לפני אירוע הנזק, ובכל מקרה מוגבל לנזקים ישירים בלבד.
למען הסר ספק, ככל שתשתמש בשירותים שלנו להנהלת חשבונות ויומן באמצעות צד שלישי, הרי שהגבלת האחריות שלנו גם תחול כלפי כל נזק שיגרם לך שנגרם באחריותנו, גם אם מדובר בנזק שנגרם עקב אי דיוק של מידע.
אנחנו לא נהיה אחראים לכל נזק שאינו נזק ישיר, לרבות נזקים עקיפים ותוצאתיים.
האחריות לתוכן שתעלה לשירותים היא שלך בלבד.
ערובה
השירותים מסופקים כמות-שהם, וללא כל ערובה לטיבם. אנחנו לא יכולים להתחייב כי השירות יעבוד בכל עת, וכי לא יהיו תקלות. למעט הצהרותינו על פי הסכם זה, הרי שאנו לא מצהירים דבר. אתה מצהיר כי לא תשתמש בשירותים כדי לבצע פעילות שאינה חוקית או שמפרה את זכויותיו של אדם אחר.
שיפוי
בכל מקרה בו תובא כנגדנו תביעה או תלונה הנובעת מהפרת מי מהצהרותיך או התחייבויותך על פי הסכם זה, או שנובעת ממידע לא נכון שסיפקת לנו, הרי שאתה תשפה אותנו בגין כך, וזאת לאחר מתן הודעה מראש.
השיפוי יכלול גם את הוצאות שכר טרחת עורכי הדין שלנו וכן כל תשלום שנצטרך לשלם בפשרה אם התפשרנו כדי לסלק טענה זו.
סיום ההתקשרות
אנו נהיה רשאים לסיים את ההתקשרות עם כל המשתמשים, או עם מי מהמשתמשים, בהתראה מראש של 30 ימים, או במקרה בו אותו משתמש הפר תנאי שימוש אלו, מיידית.
שינוי תנאים אלה
אנו עשויים לשנות תנאים אלה מעת לעת, בתנאי שניידע אותך באמצעות תקשורת אלקטרונית על שינויים אלה ותנתן לך האפשרות לסיים את התקשרותך עמנו בתוך 30 ימים מיום ההודעה.
הסבה
במקרה של מיזוג, רכישה או מכירת הפעילות, אנו רשאים להסב את התחייבויותינו וזכויותינו על פי הסכם זה לצד שלישי, וזאת תוך מתן הודעה מראש של 14 ימים.
סמכות שיפוט
הדין החל על תנאי שימוש אלה יהא הדין הישראלי בלבד, וכל סכסוך הנובע ממנו יובא בבלעדיות לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב. אתה מתחייב שלא לפתוח כל תובענה ייצוגית כנגדנו ולגבות את נזקיך אך ורק בתובענה אישית.
מדיניות פרטיות
עדכון אחרון, 30 מאי 2024
גרסא 1.00
מי אנחנו?
שבע פלוס – מעגלים של תקווה (חל"צ) בע"מ היא המפעילה של אתר "שבע פלוס – מעגלים של תקווה".
איסוף המידע
לצרכי מתן השירות אנחנו אוספים מידע על אודותיך, כפי שמפורט במדיניות פרטיות זו. המידע שיאסף על אודותיך ישמר אצלנו, ויועבר לאחרים רק בהתאם למדיניות הפרטיות. קח בחשבון כי במהלך השירותים מידע משוגר לאורך רשתות תקשורת פרטיות וציבוריות, וכי בחלק מהמקרים למפעילים אותן רשתות יש יכולת לאסוף את המידע הזה שלא בידיעתנו.
האם אתם חייבים לספק לנו מידע?
אתה לא מחויב לספק לנו מידע, וכל העברת מידע תלויה בהסכמתך בלבד. עם זאת, ללא מתן המידע לא נוכל לספק לך את השירות.
מה המידע האישי שאנחנו שומרים על אודותיך?
אנחנו שומרים את המידע האישי שסיפקת לנו בעת השימוש וההרשמה לשירותים, כגון: פרטיכם האישיים בעת ההרשמה לשירות, שכוללים שם, פרטי הקשר (טלפון, כתובת דואר אלקטרוני) וכן את התשובות לשאלון ההרשמה שלכם (בין אם אתם מטפלים או מטופלים), אנחנו עשויים לשמור מידע על אמצעי התשלום (אך לא מספר כרטיס אשראי) אם אתם תורמים שלנו, וכן את פרטי התשלום אם אתם מטפלים אשר מקבלים מאיתנו תשלומים.
אנחנו עוד עשויים לשמור מידע טכני שיתקבל כתוצאה מהשימוש שלך במערכת, שכולל את העמודים שצפית בהם, כתובת הIP שלך נתונים טכניים על אודות הדפדפן שלך וכדומה.
אם תפנה לשירות התמיכה שלנו, אנחנו עשויים לשמור את פרטי הפניה.
כיצד אנחנו אוספים על אודותיך מידע?
אנחנו אוספים מידע בעת השימוש בשירותים, וכן באמצעות שירותי צד שלישי בהם אנו משתמשים לספק את השירות.
כיצד אנחנו משתמשים במידע שנאסוף?
אנו משתמשים במידע שנאסוף לצורך מתן השירות ושיפורו. אנחנו משתמשים במידע לספק לך את השירות, לשפר אותו, וכן להעביר פרטים בין מטופלים למטפלים לצורך חיבור בינהם.
למי יש גישה למידע על אודותיכם?
העובדים שלנו וספקי השירות שאנו עובדים איתם יקבלו גישה למידע שלך תחת חובת סודיות. המטפלים יקבלו מידע על מטופלים בעזרתנו, אך הם תחת חובות סודיות גם כן.
האם יש עוגיות בשירות?
עוגיה היא קובץ ממוחשב אשר מאפשר לנו לזהות אותך וחוסך את הצורך בבקשה של שם משתמש וסיסמא בכל גישה שלך לשירות. עוגיות יכולות לזהות אותך, ולאפשר לאחרים להציג פרסומות בצורה מפולחת.
אנחנו משתמשים בעוגיות שלנו וכן בעוגיות של שירותי צד שלישי לצרכי סטטיסטיקה. הצדדים השלישיים כוללים את Google Analytics וGoogle Search Console, וכן Microsoft Clarify. כמו כן, אנו משתמשים בשירותי ישראל תורמת בע"מ ואסטרא דיגיטל המקבלים גישה למידע.
האם לצדדים שלישיים יש גישה למידע?
במהלך השימוש במערכת שלנו יעבדו מספר שירותי צד שלישי שמקבלים גישה מוגבלת למידע.
האם אנו מעבירים מידע לרשויות אכיפה?
כן. ככל שנקבל בקשה תקפה מרשות מוסמכת לקבלת המידע ונאמין כי דרישה זו נטועה בדין אנו נעביר מידע זה. כמו כן, לחלק מהמטפלים יש חובות דיווח על פי דין.
מה לגבי מידע על ילדים?
השירות עצמו לא מיועד לילדים. הורים צריכים להרשם כדי לספק לילדיהם טיפול על ידי מטפלים. עם זאת, ככל שנשמר מידע על ילדים, הרי שההורים או האפוטרופסים חייבים לספק את הסכמתם לצורך כן.
כיצד אנחנו יכולים לצור איתך קשר?
אנחנו נצור איתכם קשר במקרים הבאים: לצורך מתן השירות, מיון בין מטפל למטופל, נושאים כלכליים וכן אם תרשמו לניוזלטר שלנו ונשלח לכם עדכונים מעת לעת, ותמיד תוכלו להפסיק עדכונים אלו. על ידי הרשמה לשירות אתם נותנים את הסכמתכם לשליחת הודעות ודברי פרסומת אליכם בהתאם לסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982.
כמו כן, במקרה בו נאמין כי התרחש אירוע אבטחה חמור ויש צורך לדווח לכם עליו אנו נצור עמכם קשר.
אנחנו גם נצור עמכם קשר לצורך חידוש שירותים או לצרכי גביה.
עיון ומחיקה של המידע
באפשרותך לבקש עיון במידע ששמור על אודותייך באמצעות שליחת הודעת תמיכה. ככל שהדבר יתאפשר, וככל שלא נדרש למידע בעתיד, אנו עשויים אף לאפשר לך לבקש מחיקה של המידע הרלוונטי או תיקון של מידע שאינו מדויק.
כיצד אנחנו מדווחים על אירועי אבטחה?
למרות שאנו לא מחויבים בחוק לעשות כן, בכל מקרה בו יהיה אירוע אבטחה חמור אנחנו נדווח למשתמשים שלנו שהושפעו ממנו. אם מדובר על אירוע שדורש גם דיווח על פי חוק לרשויות המוסמכות, נעשה זאת.